
Jestem. I co dalej?
Zachęcamy by pierwsze kroki skierować do Bazyliki i pokornie klęcząc, podziękować Niepokalanej, że tu dotarliśmy.
Następnie szukamy recepcji (to nie trudne, będą oznaczenia). Tu załatwiamy wszelkie formalności: zgłaszamy swój przyjazd, uiszczamy opłatę za pobyt oraz przyjmujemy identyfikator, gadżety, śpiewnik, itp. Tu też otrzymamy informacje o noclegu i co dalej z nami będzie.
Odpowiednie służby pokierują cię do miejsca, które na te kilka dni stanie się twoim domem.
Koszt uczestnictwa
Większość kosztów organizacyjnych pokrywa nasz Zakon, czyli Franciszkanie, ale chcemy i Wam dać możliwość uczestniczenia finansowego w tym dziele, dlatego prosimy o wpłatę 130 złotych. Dzieci do 6 roku – dobrowolna ofiara. Dzieci przyjeżdżające z rodzicami od 7 do 12 roku życia 90 zł. Wpłaty dokonujemy w recepcji podczas zgłaszania swojego przyjazdu.
Jeśli planujesz być z nami tylko przez 1 lub 2 dni, a nie przez cały czas trwania Max Festiwalu, prosimy o opłatę w wysokości 100 zł.
Ta kwota pokrywa m.in. udział w programie, koszty organizacyjne, identyfikator, śpiewnik, obiad, chleb/herbatę przez cały dzień.
Przez „częściowy udział” rozumiemy:
- obecność od 1 do dwóch dni festiwalu (niezależnie od noclegu),
- brak udziału w pełnym programie rekolekcyjnym.
Przyjeżdżasz tylko na koncert? I tak się zapisz! Dostaniesz od nas smycz, identyfikator oraz śpiewnik a my będziemy wdzięczny za ofiarę dobrowolną.
Co będziemy jedli?
Organizatorzy zapewniają:
- codziennie jedno ciepłe danie obiadowe (np. bigos) – uwaga: nie uwzględniamy indywidualnych diet (np. bezglutenowej)
- Przez cały dzień uczestnicy mają dostęp do chleba, wrzątku i herbaty.
- Śniadania i kolacje uczestnicy organizują we własnym zakresie.
Na miejscu znajdują się liczne sklepy spożywcze.
Można też zakupić posiłki w jadłodajni „U Braci” lub w jadłodajni: Jak u mamy – Coffee Bar.
Jeśli planujesz przygotowywać posiłki na polu namiotowym, pamiętaj, by zabrać własne naczynia, sztućce oraz menażkę lub kubek